Gratis verzending vanaf 30,-

Klantenservice

Antwoorden op veelgestelde vragen

Showroom

Wat moet ik doen als ik de showroom wil bezoeken?

Graag ontvangen wij u in onze winkel/showroom. Wel vragen wij u om vooraf een afspraak te maken.

Dit geeft ons de mogelijkheid om u alle aandacht en advies te geven bij het kiezen van uw materiaal en kleding. U maakt een afspraak via de online kalender.

Is er geen geschikte tijd voor u meer beschikbaar in de kalender, of wilt u op de dag zelf nog langs komen, belt u ons dan even. Het telefoonnummer is 06-51373526.

Hoe kan ik in de showroom betalen?

Dat kan contant, of met pin. Wij beschikken in de showroom over een pinautomaat.

Bestellingen

Wat als een product onverhoopt niet meer leverbaar is?

In dat geval bieden wij u een alternatief vergelijkbaar product aan. Uiteraard vergoeden wij u een eventueel prijsverschil. Is er geen alternatief of is het aangeboden alternatief niet naar uw wens, dan annuleren wij de order en betalen wij u het factuurbedrag terug.

Hoelang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?

De terugbetaling van het door u betaalde bedrag vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Verzending

Wat is de levertijd?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn besteld worden nog dezelfde dag bij Post NL aangeboden. In principe levert Post NL binnen Nederland de volgende dag.

Buiten Nederland is de levertijd afhankelijk van de bezorgtijd die Post NL per land hanteert.

Voor de volgende landen is de indicatie van de bezorgtijd:

België: 1-3 dagen
Duitsland: 1-3 dagen
Frankrijk: 2-3 dagen
Luxemburg: 3-5 dagen
Portugal: 3-6 dagen
Spanje: 2-5 dagen
Italië: 2-5 dagen
Hongarije: 3-5 dagen
Roemenië: 4-7 dagen
Tsjechië: 3-5 dagen

Informatie over levertijden voor overige landen binnen Europa of de rest van de wereld vindt u op https://www.postnl.nl/.

Wat zijn de kosten van verzending?

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 3,95 en gratis bij bestellingen boven € 30,--.

  • Overige landen binnen Europa, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk: € 4,95 en gratis bij
    bestellingen boven € 30,--.
  • Landen in Noord en Zuid Amerika: € 25,--.
  • Rest van de wereld: € 35,--.

Retouren

Kan ik een gekocht product terugsturen?

Ja, voor alle aankopen die worden gedaan via de website van All-American Sports, geldt een bedenktermijn van 14 dagen.

De bedenktermijn gaat in na ontvangst van de bestelling. Dat betekent dat als een gekocht product niet aan uw verwachtingen voldoet, u het recht hebt om uw bestelling binnen 14 dagen te herroepen na ontvangst van de bestelling.

Daarna hebt u nog 14 dagen het recht om het product terug te sturen. De bedenktermijn is niet van toepassing op aankopen die naar specificaties van de koper zijn gemaakt. Maatwerk valt dus buiten dit recht.

Hoe stuur ik een product terug?

Voordat artikelen teruggestuurd worden stellen wij het op prijs als u ons hiervan vooraf per email in kennis stelt. Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn (u hebt uiteraard wel het recht om het product uit te proberen). In het geval het product duidelijk gebruikt en/of beschadigd is, behouden wij ons het recht voor om de schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Om een snelle verwerking te kunnen garanderen, is het belangrijk dat u bij uw retourzending de volgende gegevens vermeldt:

  1. Naam
  2. Factuurnummer en factuurdatum
  3. Reden van retourzending
  4. Uw bankrekeningnummer

Retourzendingen kunt u sturen aan:
All-American Sports
Antony van Dijckstraat 15
5143 JB Waalwijk

Wat is het retouradres?

Retourzendingen kunt u sturen aan:

All-American Sports
Antony van Dijckstraat 15
5143 JB Waalwijk

U ontvangt van ons binnen
uiterlijk 14 dagen de aankoopprijs van het product terug.

Is het terugsturen gratis?

Nee, de kosten voor het retour sturen van het product zijn voor eigen rekening.

Hoelang duurt het voordat ik de terugbetaling ontvang?

De terugbetaling van het door u betaalde bedrag vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping.

Garantie

Hoe zit het met garantie op producten?

All-American Sports garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs gesteld kunnen worden en waarvoor zij bij normaal gebruik in Nederland zijn bestemd.

Blijkt na levering dat de zaak toch niet aan de gebruikelijke redelijkerwijs te stellen eisen en normen voldoet, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk na constatering aan All-American Sports kenbaar te maken, doch uiterlijk binnen twee maanden na constatering. Dat kan via onderstaand contact formulier of telefoon (+31 (0)6-51373526). Binnen uiterlijk 7 dagen daarna wordt met de consument contact opgenomen.

Naast de garantie die door de producent van de zaak ervoor wordt verstrekt, conformeert All-American Sports zich aan de wettelijke garantie voor de producten die op de website worden aangeboden.

Garantie Turnkleding
Voor Turnkleding geldt dat geen garantie wordt verleend op onjuist gebruik (bijv. labels uit pakje knippen), normale slijtage (daaronder mede verstaan peeling en vervaging van kleur en/of glans van de stof), geen of onvoldoende onderhoud (daaronder mede begrepen niet of onvoldoende wassen na gebruik), kleurdoorloop (die kan ontstaan bij combinatie van lichte en donkere kleuren in een pakje of gecombineerd met broekje)

Garantie honk- en softbalknuppels
Voor honk- en softbalknuppels biedt All-American Sports gedurende 1 maand na aankoop garantie op scheuren, breken en het ontstaan van deuken. Geen garantie op knuppels wordt verleend:

- bij kleine deukjes, scheurtjes en geluiden die het normale gebruik niet beinvloeden

- op houten knuppels;

- bij een gebruik van alluminium en composiet knuppels onder de 15 graden;

- bij een gebruik op een werpmachine;

- bij een gebruik door een andere leeftijdscategorie dan waarvoor de knuppel bestemd is;

- bij een gebruik anders dan voor persoonlijk gebruik (bijvoorbeeld indien een en dezelfde knuppel door een geheel team wordt gebruikt en daardoor logischerwijs de levensduur wordt verkort). Ziet een knuppel eruit alsof deze in korte tijd extreem veel is gebruikt dan vervalt de garantie eveneens

Garantie honk- en softbalhandschoenen
Voor honk- en softbalhandschoenen biedt All-American Sports een garantie van drie maanden bij volledig lederen handschoenen. Op recreatiehandschoenen die deels uit vinyl bestaan en op al dan niet lederen veters geldt deze garantie niet.

Garantie honk- en softbalschoenen
Voor honk- en softbalschoenen biedt All-American Sports gedurende 1 maand na aankoop garantie op fabricagefouten (bijvoorbeeld afgebroken spikes en losgelaten of gescheurde zolen). Deze garantie geldt niet voor kleine scheurtjes of onvolkomenheden die een normaal gebruik van de schoen niet in de weg staan. Geen garantie wordt verleend op kapotte schoenen als gevolg van een gebruik door werpers.

Wat doe ik als ik ondanks alles toch een klacht heb?

Klachten over geleverde producten, of over de door All-American Sports verleende service, kunnen kenbaar gemaakt worden via onderstaand contact formulier.

Na ontvangst van de klacht nemen wij binnen uiterlijk 7 dagen contact met u op om de klacht te bespreken en samen met u te overleggen over de wijze waarop wij uw klacht kunnen wegnemen of oplossen.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Het antwoord niet kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op.